Creación e composición grupo de coordinación interna
Coa intención de facilitar a integración das persoas de partidos políticos e (potencialmente) novas organizacións dentro de CA, así como iniciar a coordinación con vistas á campaña electoral (a modo de pre-comité de campaña), proponse a creación dun grupo de coordinación interna.
Composición:
* 4-6 persoas de CA, con ou sin afiliación.
* 1 persoa de cada partido que necesite/queira estar representado como tal.
Funcións:
* Coordinación e comunicación continua cos partidos e organizacións que forman parte de CA.
* Organización de cuestións loxísticas.
* Apoio aos GdTs cando sexa necesario.
Aclaracións:
* A coordinadora non sería un órgano executivo, non tomaría decisións, xa que estas corresponden a asamblea.
* As xuntanzas estarían abertas, coma sempre, a participación de calquera persoa interesada.
Akin Roblefrondoso Thu 12 Feb 2015 10:56AM
Non vou votar, porque parece que os de Podemos estamos a votar masivamente e iso pode condicionar os resultados. E precisamente non creo que estemos no momento de "colonizar" CA votando nos en bloque a opción que nos parece convinte (opción que podería levantar ampollas nestes intres)
O que se falou na reunión o luns, e que non é o mesmo ser CA que estar en CA. Podemos non pode ser CA, como non creo que o queira ser Anova ou IU, que son partidos en sí mesmos e responden das decisións ante a súa militancia. Non sería lóxico nin que se integrasen en CA a título individual (e polo tanto ó marxe da militancia e dos órganos supramunicipais, sen render contas a ninguén) nin que se fundan estructuras nunha soa (pola mesma razón ¿a quen rende contas esa estructura? ¿á asamblea de CA soamente?)
Como sucede noutros procesos de confluencia noutros lugares, os partidos pasan a "estar en" pero mantendo estructuras e órganos de decisión propios. E nese tipo de confluencia, o lóxico é coordinar esforzos entre todas as partes, e para iso unha coordinadora que coordine traballos entre todos. Insisto no termo "coordinadora" porque o que fará será coordinar, non ter capacidade executiva nin decisoria, é un lugar onde os representantes das distintas partes de CA (o grupo actual e xente da que se achegue agora) poñan en común ideas que surxan das respectivas estructuras, pero sempre supeditando todo o que se fale á aprobación das súas asambleas respectivas.
Eso non impide que moitos militantes nos integremos tamén con naturalidade nos grupos de traballo de CA, incluso que se refundan grupos, porque hai cousas que sí é lóxico facer totalmente en común, sobre todo as destinadas a construir un modelo de cidade e un programa electoral, así como boa parte da comunicación de cara ó exterior e análise de medios e mensaxes, estratexias electorais, etc...
Manuel Dios Diz Thu 12 Feb 2015 11:24AM
Eu tampouco vou votar. A miña posición creo que a deixei clara, alomenos o intentei, na mensaxe anterior. Sen embargo, engado agora, que este é un tema moi relevante, para debater e aprobar en Asemblea. Considero imprescindible mellorar a coordinación en CA, ampliar a participación, etc. pero non consigo entender a necesidade dunha Coordinadora Estable cos partidos políticos que xa están dentro de CA ou mesmo de equiparar en representación a CA, espazo de confluencia unitario e plural, cun partido político máis. Cando algún partido, individualmente, ou varios, teñan interese en falar de algo concreto con CA, ou viceversa, están as portavocías, os grupos de traballo, e a propia Asemblea. Estabilizar unha Coordenadora de Partidos con CA, en pe de igualdade de representación (1 ou 2), creo que desvirtúa a orixe e características que nos demos en CA, mesmo pode verse como unha mesa de partidos, antesá dunha coalición política, con siglas, cotas partidarias e demais, cousa que non é nen quixo ser CA.
Manuel Dios Diz Thu 12 Feb 2015 11:33AM
Por certo, Espazo Ecosocialista está en CA e síntese representado por CA, sen perder identidade propia ningunha. Si quixeramos unha coalición de partidos xa tiñamos AGE, por exemplo, ou poderiamos plantexar ampliala. Non é esa a opción. Trátase, ó noso parecer, de construír, entre todas e todos, o maior espazo de confluencia política posible, como persoas libres, independentemente de que militemos ou non en partidos, unha candidatura municipalista e cidadá, onde cada persoa teña o mesmo valor. A coordinación interna podemos resolvela coas portavocías, mesmo amplialas, si alguén quere incorporarse, con representación dos grupos de traballo creados, e mesmo das propias reunións sectoriais que estamos a realizar. Eu esta coordinación si que a apoiaría.
Roi Carballal Thu 12 Feb 2015 11:35AM
CA debe render contas aos cidadáns e en particular a Asamblea como órgano de decisión.
Se Podemos, ou outros, apoia CA, o apoia con esa premisa. Se os cidadáns que forman parte dun partido queren facer parte de CA, non hai límites á participación. Se votan máis ou menos membros dun partido non me preocupa, se esa forza de voto tamén é forza de traballo.
Akin Roblefrondoso Thu 12 Feb 2015 11:36AM
Non é esa a idea dende logo. Nos somos os primeiros en rexeitar a idea de mesa de partidos ou coalición. Pero non podemos tampouco integrarnos sen máis diluíndonos en CA. O exemplo pode ser Guanyem, que é parte do que agora é Barcelona en Común. Ou Madrid, onde Ganemos e Podemos van crear un espazo novo cunha nova marca.
CA é o espazo de confluencia, pero hai forzas que simplemente non se poden diluir en CA sen máis. Tentaremos levar o traballo conxunto ata onde sexa posible, pero non podemos deixar de funcionar de xeito autónomo e render contas á nosa militancia.
Manuel Dios Diz Thu 12 Feb 2015 12:21PM
Igual que todas e todos nos. Xa comentei que Espazo estamos integrados sen mais, como Equo, e sentimonos ben diluidos, desde o respeto, a confianza e a lealdade a CA. Que impide a unha forza politica integrarse ou diluirse en CA? Que dificulta que calquera forza politica manteña a sua propia dinamica dentro e fora de CA? Cal e o problema para rendir contas a quen corresponda dentro de cada organizacion?
El jueves, 12 de febrero de 2015, Akin Roblefrondoso (Loomio) escribió:
Non é esa a idea dende logo. Nos somos os primeiros en rexeitar a idea de mesa de partidos ou coalición. Pero non podemos tampouco integrarnos sen máis diluíndonos en CA. O exemplo pode ser Guanyem, que é parte do que agora é Barcelona en Común. Ou Madrid, onde Ganemos e Podemos van crear un espazo novo cunha nova marca.
CA é o espazo de confluencia, pero hai forzas que simplemente non se poden diluir en CA sen máis. Tentaremos levar o traballo conxunto ata onde sexa posible, pero non podemos deixar de funcionar de xeito autónomo e render contas á nosa militancia.
—
Responder a este correo electrónico directamente o verlo en Loomio .
Dejar de seguir para detener correos electrónicos acerca de esta discusión.
Cambia tus preferencias de correo electrónico para darse de baja de los correos electrónicos de Loomio.
Akin Roblefrondoso Thu 12 Feb 2015 1:56PM
En todo caso, coido que as posturas están claras, non creo que se precise insistir nos mesmos argumentos. A partir de ahí, CA é soberana para decidir, por supostísimo.
Javi Vázquez Thu 12 Feb 2015 6:06PM
Modifiquei a proposta, buscando un espazo de consenso. Repaso as reflexións:
- Estamos dacordo en que fai falla un grupo de coordenación interna.
- Algunhas persoas de partidos pensan que a coordinadora non necesita ter representación de partidos como tal (postura Manolo Dios de Espazo), e outras si (postura Akin de Podemos).
Resultado: Mudei a composión do grupo de coordenación. Habería persoas de CA (sexan ou non de partidos), pero os partidos/organizacións que consideren que necesitan ter 1 persoa (polo motivo que sexa, cada organización é un mundo) representando tamén ao partido, poderán tela.
En realidade, son matices. Mentres se conserve a natureza aberta e non executiva de calquera grupo, incluido o de coordinación, penso que podemos e debemos ser flexibles.
Anímovos a seguir votando e falando, tendo en conta a modificación citada nesta intervención e xa modificada na cabeceira da proposta.
Poll Created Thu 12 Feb 2015 6:08PM
Crear grupo de coordinación interna Closed Mon 16 Feb 2015 10:04PM
Composición:
* 4-6 persoas de CA, con ou sin afiliación.
* 1 persoa de cada partido que necesite/queira estar representado como tal.
Funcións:
* Coordinación e comunicación continua interna.
* Organización de cuestións loxísticas.
* Apoio aos GdTs cando sexa necesario.
Aclaracións:
* A coordinadora non sería un órgano executivo, non tomaría decisións, xa que estas corresponden a asamblea.
* As xuntanzas estarían abertas, coma sempre, a participación de calquera persoa interesada.
Results
Results | Option | % of points | Voters | |
---|---|---|---|---|
|
Agree | 87.5% | 14 | |
Abstain | 0.0% | 0 | ||
Disagree | 12.5% | 2 | ||
Block | 0.0% | 0 | ||
Undecided | 0% | 92 |
16 of 108 people have participated (14%)
Javi Vázquez
Thu 12 Feb 2015 6:09PM
Cambiada a composición, más enfocada á comunicación interna, pero dando espazo aos partidos que queiran estar nela como tales.
Xan Duro
Thu 12 Feb 2015 6:42PM
Gústanme as matizacións. Estou de acordo
Manuel Dios Diz
Fri 13 Feb 2015 6:52AM
Coas matizacións plantexadas por Javi, neses termos, con ese carácter e funcións, estou de acordo.
Beatriz
Fri 13 Feb 2015 11:51AM
Ola!
voto a favor pero introduzco un matiz:
na miña opinión, tóda-las persoas escollidas DEBERAN ESTAR afiliadas ( = entendendo con iso que teñan firmado o manifesto).
Un saúdo, B.
mabela
Fri 13 Feb 2015 2:50PM
sigo diciendo que no deberían estar los partidos
Luís Arcay
Fri 13 Feb 2015 6:29PM
incluindo o matiz de firmar o manifesto
José
Sun 15 Feb 2015 10:42AM
Estou de acordo..
juan gonzalez Thu 12 Feb 2015 7:37PM
La columna vertebral de cualquier concello son el urbanismo, los servicios sociales y la hacienda local, tendrias que empezar a trabajar en propuestas que puedan seducir a los potenciales votantes
Manuel Dios Diz Fri 13 Feb 2015 6:51AM
Coas matizacións plantexadas por Javi estou de acordo.
Jorge Duarte Fri 13 Feb 2015 8:42AM
Concordo ca aclaración de Javi.
E evidente que necesitamos unha comisión para coordinación desde fai tempo, e esta debe estar composta por persoas que forman parte de Compostela Aberta, e para mellorar o traballo de coordinación eu penso que é necesario que haxa representantes dos partidos políticos que apoian Compostela Aberta, para mellorar a comunicación e sobre todo, as forzas e recursos tanto persoais como materiais, que podamos poñer en común todos para conseguir o noso obxectivio, que non é outro que fortalecer CA para poder gañar as eleccións.
Eu apoio a formación da coordenadora
Jorge Duarte Fri 13 Feb 2015 8:47AM
Perdón, eu matizaría un pouco a composición, non hai xente de CA e xente de partidos...
Eu diría que a sua composición será de entre cinco e dez persoas, ou sin limaitación no máximo, e que entre elas debería haber representación dos partidos políticos que apoian CA, cos fins e obxectivos que se propoñen...
Javi Vázquez Fri 13 Feb 2015 9:19AM
@jorgeduarte O que apuntas no último comentario coincide ao 99% coa proposta actual :-) Para refacela, tería que pechala e volver a abrila, por iso preferiría deixala que continúe como tal.
Preguntas para todas: ¿As actuais persoas coordinadoras dos GdT están dispostas a formar parte do grupo de coordinación? ¿Temos tamén voluntarias "novas"?
A próxima semana (martes/mércores/xoves) debería constituirse e manter a súa primeira xuntanza.
Borja Fdez-Montenegro Varela Fri 13 Feb 2015 11:05AM
Estase a personalizar en partidos, pero tamén poderían incorporarse organizacións ou plataformas que non son partidos a dito espazo.
Javi Vázquez Fri 13 Feb 2015 11:20AM
@borjafdezmontenegr Efectivamente, a palabra adecuada é organización, non partido. Mea culpa.
Manuel Dios Diz Fri 13 Feb 2015 12:17PM
Comparto o matiz de Beatriz.
El 13/02/2015 12:51, "Beatriz (Loomio)" escribió:
Beatriz
Estoy de acuerdo sobre la propuesta: Crear grupo de coordinación interna
Ola!
voto a favor pero introduzco un matiz:
na miña opinión, tóda-las persoas escollidas DEBERAN ESTAR afiliadas ( = entendendo con iso que teñan firmado o manifesto).
Un saúdo, B.
—
Responder a este correo electrónico directamente o verlo en Loomio ( http://www.loomio.org/m/tAWaUsko/crear-grupo-de-coordinacion-interna?utm_campaign=thread_mailer&utm_medium=email&utm_source=new_vote ).
Dejar de seguir ( http://www.loomio.org/email_actions/unfollow_discussion/70874/1o_jHrd8Ue1EZjwDDPpr ) para detener correos electrónicos acerca de esta discusión.
Cambia tuspreferencias de correo electrónico ( http://www.loomio.org/email_preferences?unsubscribe_token=1o_jHrd8Ue1EZjwDDPpr&utm_campaign=thread_mailer&utm_medium=email&utm_source=new_vote ) para darse de baja de los correos electrónicos de Loomio.
Reina D'hoore Fri 13 Feb 2015 12:34PM
comparto el matiz de Beatriz.
Javi Vázquez Tue 17 Feb 2015 7:49AM
Finalizou, con 14 opinións favorables e 2 desfavorables. Queda aprobada a creación dun grupo de coordinación interna.
Composición:
* 4-6 persoas que firmaran o manifesto de CA.
* 1 persoa de cada partido ou organización que necesite ou desexe estar representado como tal.
Necesitamos conformala e reunila canto antes, idealmente esta semana.
¿Persoas voluntarias e interesadas en formar parte desta comisión? ¿Algún partido ou organización que desexe ademáis ter unha representación como tal?
mabela Tue 17 Feb 2015 11:05PM
Me gustaría estar en la coordinadora, así que me presento voluntaria
David Domenech Wed 18 Feb 2015 11:07AM
¡Boas! Son David Domenech de Podemos Compostela, e era para falar da data da primeira reunión de coordinación.
Penso que é importante que fose o antes posible para comezar a traballar, que hai moito que facer e os tempos obrigannos a apurar un pouco o paso.
Na nosa opinion, inicialmente esta coordinadora debería servir para axilizar ó máximo os procesos de elaboración dos documentos, e ver de marcarnos uns prazos para a súa presentación, e que se cumpran.
Podemos propoñer un dudle para ver cal é a data que nos encaixa a máis xente, pero coido que deberiamos xuntarnos antes do luns 23 de Febreiro.
Un saúdo a todxs
Xan Duro Wed 18 Feb 2015 2:19PM
Parécevos o venres 20 ás 19:00?
Iria Wed 18 Feb 2015 2:27PM
Xá está creado o grupo entón?
Xan Duro Wed 18 Feb 2015 2:53PM
O grupo si, as persoas integrantes non. Digo de fixar o venres como primeira cita, mandarlle aviso a todas as simpatizantes, e dar automaticamente por incluidos no grupo ás actuais portavocías e coordenadores de grupo de traballo, ademais doutras persoas
David Domenech Wed 18 Feb 2015 4:56PM
A min a data váleme. pero ¿podería ser ás 19:30?
Eu teño que chegar dende Vigo
David Domenech Wed 18 Feb 2015 4:56PM
A min a data váleme. pero ¿podería ser ás 19:30?
Eu teño que chegar dende Vigo
Javi Vázquez Wed 18 Feb 2015 5:21PM
Grazas @mabela @daviddomenech e @xanduro polas achegas.
Eu é moi complicado que poida estar o venres, pero penso que é primordial reunir o grupo canto antes, así que adiante.
Participarei en remoto ou irei a seguinte xuntanza, ademáis de seguilo on-line.
Xan Duro Wed 18 Feb 2015 5:22PM
Ok, onde?
mabela Thu 19 Feb 2015 7:48PM
el viernes tengo una charla en filosofía a la que acudirá un representante de o Bloco de Esquerdas de Portugal, uno de anova y Jaime Pastor, impulsor de Podemos y de IA, así que el viernes me resultará imposible ir en toda la tarde. Os animaría a que asistierais
Javi Vázquez Thu 19 Feb 2015 8:18PM
@xanduro proba onde sempre: Hotel Virxe da Cerca. Chega con chamar a recepción e preguntar pola sala habitual, de parte de CA. Se a teñen libre, non haberá problema.
Jorge Duarte Thu 19 Feb 2015 9:56PM
A charla do venres eu tamén penso que é de asistencia obrigatoria.
Se ainda non está fixada a data e vendo que varios portavoces, coordinadores de grupo e outra xente interesada en estar na convocatoria ten problemas, poderíase deixar para o martes que xa está reservado o local no Hotel Virxe da Cerca, ou para o luns, e combinar ca de comuncación... E fundamental neste momento facilitar a máxima asistencia a todos os grupos!!
Eu puxen antes en outro fío o tema da necesidade dun calendario de eventos e reunións na páxina web e penso que é necesario... ou polo menos para mín que debo ser moi despistado.;-)
Jorge Duarte Thu 19 Feb 2015 9:57PM
A charla do venres eu tamén penso que é de asistencia obrigatoria.
Se ainda non está fixada a data e vendo que varios portavoces, coordinadores de grupo e outra xente interesada en estar na convocatoria ten problemas, poderíase deixar para o martes que xa está reservado o local no Hotel Virxe da Cerca, ou para o luns, e combinar ca de comuncación... E fundamental neste momento facilitar a máxima asistencia a todos os grupos!!
Eu puxen antes en outro fío o tema da necesidade dun calendario de eventos e reunións na páxina web e penso que é necesario... ou polo menos para mín que debo ser moi despistado.;-)
juan gonzalez Fri 20 Feb 2015 4:54AM
@xanduro, buenos dias xan , queria preguntarte si se puede asistir a la reunion de hoy. Si se puede, me puedes confirmar el lugar y la hora.
Borja Fdez-Montenegro Varela Fri 20 Feb 2015 8:02AM
Aunque no pueda asistir, creo que el tiempo se nos echa encima y los plazos están muy apurados para perder incluso un día y posponer la reunión al lunes
Jorge Duarte Fri 20 Feb 2015 8:45AM
Tendo en conta as urxencias de tempo, pode ser mellor manter a reunión inicial da coordinadora hoxe as oito, e supoño que para esa hora terá rematado o acto de Filosofia.
Queda reservado o Salón Belvís, no que se fan as asambleas, no hotel Virxe da Cerca,
Hai que entrar pola porta do calexón das Trompas.
Xan Duro Fri 20 Feb 2015 9:12AM
Ok. as 20:00 no salón Belvis do Hotel Virxe da Cerca @juangonzalez @jorgeduarte @borjafdezmontenegr @javivazquez1 @manueldiosdiz @daviddomenech @iria @mariadomarlopes
Javi Vázquez Fri 20 Feb 2015 9:33AM
Non poderei estar hoxe, estou fóra, pero celebro que se manteña a data prefixada: hoxe venres ás 20h no Virxe da Cerca.
As prioridades para CA, na miña opinión, a día de hoxe:
1) Completar e asegurar á presentación dos documentos "código ético" e "primarias", para o día 28.
2) Retomar ou insistir nas conversas con partidos (Anova e EU) e organizacións (AAVV, etc.), para implicalos na construcción e validación destes documentos, e así completar a confluencia.
Por certo, sobre ter un calendario público, podedes tomar como base o compartido no seguinte fío:
https://www.loomio.org/d/NdJryiDI/resumen-xuntanza-con-podemos-10-feb
David Domenech Fri 20 Feb 2015 9:37AM
Perfecto, ali estarei
Iria Wed 25 Feb 2015 11:03AM
Ola!
Como vos foi na reunión da coordinadora? Anotouse xá máis xente? Vanse a compartir as actas?
José · Thu 12 Feb 2015 9:32AM
Entendo a necesidade operativa e as presas. Sería necesario ter en conta a reflexión de MDD. Polo outra banda si é aberta non teño problemas en darlle apoio.